Додаток
1
Робочий листок учня (учениці) 11
класу
_______________________________________
Тема: Країни Центрально-Східної Європи
в 2 пол. ХХ ст.
1.
Самостійна робота з встановленням хронології(на початку уроку)
Встановити
відповідність:
Створено Комінформбюро
|
1955
|
Створено РЕВ
|
1947
|
Створено ОВД
|
1990
|
Об’єднання НДР та ФР Н
|
1991
|
Розпад Югославії
|
1949
|
|
|
2. Технологічна карта «Політичне життя країн»
(протягом уроку) – 4 бали
Країни Центрально- Східної Європи
Категорія
|
Болгарія
|
Румунія
|
Угорщина
|
Польща
|
Найвідоміший
комуністичний лідер
|
|
|
|
|
Форма державного правління
|
|
|
|
|
Рік проведення демократичних революцій
|
|
|
|
|
Членство в світових та європейських структурах
|
|
|
|
|
3. Вказати країну - наприкінці уроку - «Мандрівка сучасною Європою»:
Джозеф Конрад
|
?
|
|
Франц Кафка
|
?
|
|
Милорад Павич
|
?
|
|
Корпорація «Skoda»
|
?
|
|
Фармацевтична компанія «Гедеон Ріхтер»
|
?
|
|
Фармацевтична компанія КRКА
|
?
|
|
Курорт «Золоті піски»
|
?
|
|
Курорт «Дубровнік»
|
?
|
|
Курорт «Закопане»
|
?
|
|
Богемське скло
|
?
|
|
Ягеллонський університет
|
?
|
Випереджувальне завдання (індивідуальне)–
вказати вид -
Загальна оцінка:
Немає коментарів:
Дописати коментар